Як стверджують психологи, сучасна молодь не готова роками вичікувати, коли ж прийдуть "заслужені блага". Ці молоді люди хочуть отримати все вже зараз. Може, воно й правильно?! Навіщо витрачати роки, якщо ти вже багато чого навчився, і чому б це, уже засвоєне, не застосувати зараз!
Скажу із власного педагогічного досвіду: ми, вчителі, сьогодні не маємо морального права працювати так, як це було навіть п"ять років тому. Прийшло зовсім інше покоління, яке знає і вміє користуватися гаджетами, а вчитель - лише крейдою... Дисонанс, правда ж? А ще поділюся одним спостереженням. Викладаючи теми "Займенник" та "Числівник" для учнів 10 класу, провела невеликий експеримент: практичні навички з першої теми відпрацьовувалися на класних і домашніх вправах, а з другої, значно складнішої, шляхом виконання ряду інтерактивних вправ, у тому числі й таких, що стосувалися відмінювання числівників. Яким же було моє здивування, коли я побачила результати контрольних робіт, які написали учні з обох тем. Оцінки за тему "Числівник" були на порядок вищі, ніж з теми "Займенник"! Значить, ІКТ спрацювало: дітям було цікаво, вправ було багатенько, але ці завдання не треба було просто переписувати, витрачаючи неймовірну кількість часу. Граючись, десятикласники мотивовано засвоїли тему. Тут ключове слово - МОТИВОВАНО!
Очевидно, інформаційно-комунікаційні технології сьогодні стають одним із навчальх засобів чи педагогічних прийомів. Тому раджу всім учителям та викладачам застосовувати їх у навчальному процесі.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.