вівторок, 21 серпня 2018 р.

Літні роздуми


Як давно я тут не була! Майже залишила робити якісь дописи на цьому блозі! Хтось подумає (чи й уголос скаже): награлася! збила оскому й зайнялася звичними справами! А от і ні! 
Те, що на блозі давно не писала, - це істина, проте майже все літо я займалася навчанням. Не хочеться хвастатися, однак певні здобутки маю.
І от що я, друзі, надумала (читай - навивчалася): за літо я створила ще два самостійні сайти для дистанційного навчання студентів та учнів ліцею. Це, звичайно, не данина моді, а швидше необхідність, адже, як відомо, певна частина нинішніх студентів змушена працювати й одночасно навчатися за індивідуальним графіком. То  сайт "СУЛМ дистанційно" якраз для них. Так само необхідним стало створення дистанційного курсу "ЗНО з української мови". Він розрахований на учнів 11-го класу, які зможуть самостійно готуватися до такого непростого у своєму житті іспиту.
Тож літо видалося вдалим і ДУЖЕ гарячим. А ще я маю одну крамольну думку: розпочати дистанційне підвищення кваліфікації вчителів української мови. Тож планів море - вистачило б сил!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.